Inhouse copywriter in je bedrijfsteam?
Waarom kiezen klanten voor een inhouse copywriter?
![]()
- Sommige klanten briefen iemand nu eenmaal liever face-to-face
- Andere klanten betrekken graag een copywriter bij meetings of brainstormsessies
- Een freelance copywriter kan rechtstreeks samenwerken met je art directors en grafisch ontwerpers
Het voordeel van deze aanpak?
Een eindresultaat dat klópt. En dus een ijzersterke campagne. Bovendien krijgt een inhouse copywriter sneller voeling met het merk van z’n klant. Dus, we wippen met plezier bij je binnen!
Maak snel een afspraak. Dan houden we die periode alvast voor je vrij.
Niet overtuigd? Lees dan hieronder meer over de voordelen van een inhouse copywriter.
Tweet het de wereld in:
“Met een inhouse copywriter beschik je over een taalspecialist die actief meedenkt over je campagnes.”
Overzomeren zonder zorgen
![]()
Deadlines zijn genadeloos en tijdens de zomermaanden loopt het wel eens fout. Je content marketeer is moe en inspiratieloos. Of nog erger: met vakantie! Communicatie die tot stilstand komt, leidt vaak tot stagnerende verkoop. Maar geen nood, we komen met plezier* langs en we werken die brochure, webtekst of e-mailing ter plaatse voor je af.
Met een inhouse copywriter steek je content terug in een stroomversnelling tijdens de vakantieperiode!
*hoe meer airco, des te groter het plezier
Extra voordelen van een inhouse copywriter
![]()
- Je beschikt over een copywriter die actief meedenkt met je campagne, en niet enkel uitvoert.
- Je interne reclamebureau heeft nu ook een taaladviseur. “Kan je deze belangrijke mail even checken op fouten en ietwat intellectueler maken?” Natuurlijk. Wie is Rebecca?
- Plotse opdracht die ab-so-lute voorrang krijgt? No worries, je inhouse copywriter pakt meteen z’n hipsternotitieboekje, luistert naar je briefing en gaat meteen aan de slag!
- Een goeie inhouse copywriter neemt ongemerkt de plaats in van je vaste schrijver en imiteert moeiteloos de gekende tone-of-voice. Zo blijft de flow aan content gewoon… doorvloeien. Iemand iets gemerkt? Nope. Tot volgend jaar!
De nadelen van inhouse copywriting
![]()
- Drastisch slinkende koffievoorraad.